Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.

Toegankelijkheid
Bankieren op een manier die bij jou past
Voor iedereen een manier om te bankieren
ABN AMRO vindt het belangrijk dat iedereen zelf zijn bankzaken kan regelen. Daarom proberen we bankieren voor iedereen zo makkelijk mogelijk te maken. We blijven werken aan verbeteringen en nemen daarin ook jouw wensen mee. Hulp nodig? Je kunt altijd contact met ons opnemen.
Hulp bij je bankzaken
Hulp bij digitaal bankieren
We geven elke maand gratis cursussen over Internet Bankieren en de ABN AMRO app. Ook staan er handleidingen en video’s met uitleg voor je klaar.
Veilig bankieren
We doen er alles aan om jou veilig te laten bankieren. Maar je kunt zelf ook wat doen om je bankzaken veilig te houden.
Bankieren zonder internet of smartphone
Bankieren blijft ook mogelijk zonder internet of mobiel. Je kunt bijvoorbeeld geld overmaken via een overboekingsformulier.
Hulpmiddelen om te bankieren
We hebben verschillende hulpmiddelen om te bankieren als je moeite hebt met horen of praten, of als je blind bent of slecht ziet.
Hulp van een ander
Laat je jouw bankzaken liever door iemand anders regelen, in jouw naam? Je kunt iemand uit jouw eigen omgeving machtigen. Een volmacht is ook mogelijk.
Geld opnemen en storten
Misschien loop je tegen problemen aan bij het opnemen of storten van geld. Een assistent of hulpmiddel als de paspakker kan helpen.
Beeldbankieren in gebarentaal
Met Beeldbankieren bel je via je smartphone, tablet of computer met een adviseur. Ben je doof of slechthorend? Of heb je moeite met praten? Dan kun je met ons Beeldbankieren in gebarentaal. Adviseur Ronald vertelt je graag meer in deze video.