Wat jammer dat je jouw ABN AMRO rekening wilt opzeggen. We helpen je natuurlijk graag op weg. Hier lees je hoe je jouw particuliere betaal- of spaarrekening opzegt.
Heb je een zakelijke rekening? Ga naar zakelijke rekening opzeggen.
Je ontvangt een bevestiging van je opzegging per e-mail.
Je ontvangt een bevestiging van je opzegging per e-mail.
De meeste spaarrekeningen bij ABN AMRO kun je dagelijks opzeggen via de ABN AMRO app of Internet Bankieren. Dit geldt ook voor de Beleggers Spaarrekening.
Let op: zonder betaalrekening kun je geen geld meer opnemen van je spaarrekening. Behoud daarom minimaal één betaalrekening bij ABN AMRO.
Een spaarrekening krijgt door het opzeggen de status ‘vervallen’. Vervallen rekeningen blijven 18 maanden zichtbaar in je rekeningoverzicht op Internet Bankieren en de ABN AMRO app. Je kunt de vervallen rekening uit je rekeningoverzicht verwijderen via Rekeningoverzicht indelen onder 'Je rekeningen beheren'.
Heb je een Spaar Deposito met saldo of een Royaal Rekening? Dan kun je je spaarrekening alleen opzeggen via Beeldbankieren. Je maakt makkelijk zelf een afspraak met een adviseur. Heb je niet de ABN AMRO app of Internet Bankieren? Neem in dat geval telefonisch contact met ons op om een afspraak te maken.
Een gezamenlijke rekening zeg je makkelijk zelf op via de ABN AMRO app of Internet Bankieren. Opzeggen kan door één van de rekeninghouders worden gedaan. Lukt het online niet? Neem dan contact met ons op .
Wil jij, of de andere rekeninghouder, het huidige rekeningnummer van de gezamenlijke rekening houden? De rekeninghouder die van de rekening af wil, kan online gemakkelijk afstand doen. De toegang tot de rekening en bankpassen vervallen dan voor de rekeninghouder die afstand doet.
Zeg je jouw gezamenlijke rekening op door een scheiding? Bekijk waar je allemaal aan moet denken bij een scheiding.
Je kunt een Jongerengroeirekening dagelijks opzeggen via de ABN AMRO app of Internet Bankieren. Zeg je je eigen laatste betaalrekening op en heeft je kind een Jongerengroeirekening die is gekoppeld aan deze rekening? Dan kun je hier niet meer bij om de instellingen te veranderen.
Woon je in het buitenland en heb je geen toegang tot Internet Bankieren? Neem dan telefonisch contact met ons op.
Wil je jouw betaal- of spaarrekening opzeggen en heb je geen ABN AMRO app of Internet Bankieren? Neem dan telefonisch contact met ons op , dan helpen we je verder.