Contact en Service
Voor Private Banking
Betaalprofiel wijzigen
Betaalprofiel wijzigen
Gaat u buiten Europa op reis? Zet dan het betaalprofiel van uw betaalpas op 'Wereld'.
- Ga in de ABN AMRO app naar 'Instellingen' en dan 'Betaalpassen en wearables’ > 'Instellingen betaalpas’ > 'Betalen/opnemen buitenland’ > Wijzig het betaalprofiel en bevestig.
- Via Internet Bankieren kan ook: ga naar 'Instellingen’ > 'Instellingen betaalpas’ > Selecteer de betaalpas > Kies 'Betalen/opnemen buitenland’ > Wijzig het profiel en bevestig met uw e.dentifier.
Betaalprofiel wijzigen
Ga in de ABN AMRO app naar 'Instellingen' en dan 'Betaalpassen en wearables’ > 'Instellingen betaalpas’ > 'Betalen/opnemen buitenland’ > Wijzig het betaalprofiel en bevestig.
Geen ABN AMRO app? Wijzig uw paslimiet dan direct in Internet Bankieren.
Direct contact
Wilt u klant worden?

Bel ons direct op +31 (0)20 343 43 33 (Werkdagen 08.00-21.00u)
Wilt u liever teruggebeld worden? Laat uw gegevens achter, we nemen zo snel mogelijk contact op.
Bent u al klant?

Contact met uw private banker? De actuele contactgegevens vindt u in uw Internet Bankieren.
Private Assistance

Hulp nodig bij dagelijkse bankzaken? Bel Private Assistance:
+31 (0)20 343 43 43
(Werkdagen 08.00-21.00u en zaterdag 09.00-17.30u)
Wilt u klant worden?

Bel ons direct op +31 (0)20 343 43 33 (Werkdagen 08.00-21.00u)
Wilt u liever teruggebeld worden? Laat uw gegevens achter, we nemen zo snel mogelijk contact op.
Bent u al klant?

Contact met uw private banker? De actuele contactgegevens vindt u in uw Internet Bankieren.
Private Assistance

Hulp nodig bij dagelijkse bankzaken? Bel Private Assistance:
+31 (0)20 343 43 43
(Werkdagen 08.00-21.00u en zaterdag 09.00-17.30u)