Javascript is required Contact met ABN AMRO MeesPierson

Contact en Service

Voor Private Banking

Geld overmaken
Periodieke overboeking

Instellen via de ABN AMRO app

Periodieke overboeking instellen via de ABN AMRO app

  1. Log in op de ABN AMRO app.
  2. Maak een nieuwe overboeking zoals u dat normaal ook altijd doet.
  3. Klik voor het verzenden links onderin op 'Vandaag - Eenmalig'.
  4. Klik op 'Uitvoering' om de ingangsdatum te wijzigen.
  5. Klik op 'Frequentie' om het aantal keer en de periode te kiezen (bijvoorbeeld: elke 2 maanden) en klik op 'Opslaan'.
  6. Klik op 'Maandelijkse uitzonderingen' als u bijvoorbeeld een maand wilt overslaan.
  7. Klik op 'Wisselende bedragen' als u geen vast bedrag wilt overmaken.
  8. Klik op 'Opslaan' en bekijk het overzicht.
  9. Klik op 'Volgende' en bevestig de periodieke overboeking.
Let op: zet de einddatum van de periodieke overboeking in uw agenda. U krijgt van ons geen seintje.

Periodieke overboeking instellen via de ABN AMRO app

  1. Log in op de ABN AMRO app.
  2. Maak een nieuwe overboeking zoals u dat normaal ook altijd doet.
  3. Klik voor het verzenden links onderin op 'Vandaag - Eenmalig'.
  4. Klik op 'Uitvoering' om de ingangsdatum te wijzigen.
  5. Klik op 'Frequentie' om het aantal keer en de periode te kiezen (bijvoorbeeld: elke 2 maanden) en klik op 'Opslaan'.
  6. Klik op 'Maandelijkse uitzonderingen' als u bijvoorbeeld een maand wilt overslaan.
  7. Klik op 'Wisselende bedragen' als u geen vast bedrag wilt overmaken.
  8. Klik op 'Opslaan' en bekijk het overzicht.
  9. Klik op 'Volgende' en bevestig de periodieke overboeking.
Let op: zet de einddatum van de periodieke overboeking in uw agenda. U krijgt van ons geen seintje.

Direct contact

Wilt u klant worden?

Bel ons direct op +31 (0)20 343 43 33 (Werkdagen 08.00-21.00u)

Wilt u liever teruggebeld worden? Laat uw gegevens achter, we nemen zo snel mogelijk contact op.

Bent u al klant?

Contact met uw private banker? De actuele contactgegevens vindt u in uw Internet Bankieren.

Private Assistance

Hulp nodig bij dagelijkse bankzaken? Bel Private Assistance:

+31 (0)20 343 43 43
(Werkdagen 08.00-21.00u en zaterdag 09.00-17.30u)

Wilt u klant worden?

Bel ons direct op +31 (0)20 343 43 33 (Werkdagen 08.00-21.00u)

Wilt u liever teruggebeld worden? Laat uw gegevens achter, we nemen zo snel mogelijk contact op.

Bent u al klant?

Contact met uw private banker? De actuele contactgegevens vindt u in uw Internet Bankieren.

Private Assistance

Hulp nodig bij dagelijkse bankzaken? Bel Private Assistance:

+31 (0)20 343 43 43
(Werkdagen 08.00-21.00u en zaterdag 09.00-17.30u)