Javascript is required Contact met ABN AMRO MeesPierson

Contact en Service

Voor Private Banking

Internet Bankieren en app

U mist een betaling

U mist een betaling

Soms kan een opdracht niet worden verwerkt. Bijvoorbeeld omdat op het moment van betaling er niet genoeg saldo op de rekening stond. Ook kan een betaling soms langer duren, bijvoorbeeld als u overboekt naar een buitenlandse bank. Zo kunt u zien of uw betaling afgekeurd of nog in behandeling is:

  • Klik bij 'Rekeningen' op de rekening waarmee u ze betaalt.

  • Klik dan helemaal links op 'In behandeling' of 'Afgekeurd'.

U mist een betaling

Soms kan een opdracht niet worden verwerkt. Bijvoorbeeld omdat op het moment van betaling er niet genoeg saldo op de rekening stond. Ook kan een betaling soms langer duren, bijvoorbeeld als u overboekt naar een buitenlandse bank. Zo kunt u zien of uw betaling afgekeurd of nog in behandeling is:

  • Klik bij 'Rekeningen' op de rekening waarmee u ze betaalt.

  • Klik dan helemaal links op 'In behandeling' of 'Afgekeurd'.

Direct contact

Wilt u klant worden?

Bel ons direct op +31 (0)20 343 43 33 (Werkdagen 08.00-21.00u)

Wilt u liever teruggebeld worden? Laat uw gegevens achter, we nemen zo snel mogelijk contact op.

Bent u al klant?

Contact met uw private banker? De actuele contactgegevens vindt u in uw Internet Bankieren.

Private Assistance

Hulp nodig bij dagelijkse bankzaken? Bel Private Assistance:

+31 (0)20 343 43 43
(Werkdagen 08.00-21.00u en zaterdag 09.00-17.30u)

Wilt u klant worden?

Bel ons direct op +31 (0)20 343 43 33 (Werkdagen 08.00-21.00u)

Wilt u liever teruggebeld worden? Laat uw gegevens achter, we nemen zo snel mogelijk contact op.

Bent u al klant?

Contact met uw private banker? De actuele contactgegevens vindt u in uw Internet Bankieren.

Private Assistance

Hulp nodig bij dagelijkse bankzaken? Bel Private Assistance:

+31 (0)20 343 43 43
(Werkdagen 08.00-21.00u en zaterdag 09.00-17.30u)