Javascript is required Contact met ABN AMRO MeesPierson

Contact en Service

Voor Private Banking

Pas deblokkeren

Pas deblokkeren

  • Uw pas deblokkeren gaat het makkelijkst in de ABN AMRO app onder 'Zelf regelen'.
  • Via Internet Bankieren kan ook: log hiervoor in met de QR-code. Of gebruik de e.dentifier met een pas die niet is geblokkeerd.

Pas deblokkeren

  • Deblokkeer uw pas in de app.
  • Via Internet Bankieren kan ook: log hiervoor in met de QR-code. Of gebruik de e.dentifier met een pas die niet is geblokkeerd.

Geen Internet Bankieren of ABN AMRO app? Ga dan naar een bankkantoor en neem uw legitimatiebewijs mee.

Direct contact

Wilt u klant worden?

Bel ons direct op +31 (0)20 343 43 33 (Werkdagen 08.00-21.00u)

Wilt u liever teruggebeld worden? Laat uw gegevens achter, we nemen zo snel mogelijk contact op.

Bent u al klant?

Contact met uw private banker? De actuele contactgegevens vindt u in uw Internet Bankieren.

Private Assistance

Hulp nodig bij dagelijkse bankzaken? Bel Private Assistance:

+31 (0)20 343 43 43
(Werkdagen 08.00-21.00u en zaterdag 09.00-17.30u)

Wilt u klant worden?

Bel ons direct op +31 (0)20 343 43 33 (Werkdagen 08.00-21.00u)

Wilt u liever teruggebeld worden? Laat uw gegevens achter, we nemen zo snel mogelijk contact op.

Bent u al klant?

Contact met uw private banker? De actuele contactgegevens vindt u in uw Internet Bankieren.

Private Assistance

Hulp nodig bij dagelijkse bankzaken? Bel Private Assistance:

+31 (0)20 343 43 43
(Werkdagen 08.00-21.00u en zaterdag 09.00-17.30u)