Contact en Service
Voor Private Banking
Pas deblokkeren
Pas deblokkeren
- Uw pas deblokkeren gaat het makkelijkst in de ABN AMRO app onder 'Zelf regelen'.
- Via Internet Bankieren kan ook: log hiervoor in met de QR-code. Of gebruik de e.dentifier met een pas die niet is geblokkeerd.
Pas deblokkeren
- Deblokkeer uw pas in de app.
- Via Internet Bankieren kan ook: log hiervoor in met de QR-code. Of gebruik de e.dentifier met een pas die niet is geblokkeerd.
Geen Internet Bankieren of ABN AMRO app? Ga dan naar een bankkantoor en neem uw legitimatiebewijs mee.
Direct contact
Wilt u klant worden?

Bel ons direct op +31 (0)20 343 43 33 (Werkdagen 08.00-21.00u)
Wilt u liever teruggebeld worden? Laat uw gegevens achter, we nemen zo snel mogelijk contact op.
Bent u al klant?

Contact met uw private banker? De actuele contactgegevens vindt u in uw Internet Bankieren.
Private Assistance

Hulp nodig bij dagelijkse bankzaken? Bel Private Assistance:
+31 (0)20 343 43 43
(Werkdagen 08.00-21.00u en zaterdag 09.00-17.30u)
Wilt u klant worden?

Bel ons direct op +31 (0)20 343 43 33 (Werkdagen 08.00-21.00u)
Wilt u liever teruggebeld worden? Laat uw gegevens achter, we nemen zo snel mogelijk contact op.
Bent u al klant?

Contact met uw private banker? De actuele contactgegevens vindt u in uw Internet Bankieren.
Private Assistance

Hulp nodig bij dagelijkse bankzaken? Bel Private Assistance:
+31 (0)20 343 43 43
(Werkdagen 08.00-21.00u en zaterdag 09.00-17.30u)