Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Verkeerde overboeking

Heb je van jouw ABN AMRO rekening geld overgemaakt naar een verkeerd rekeningnummer? Of een verkeerd bedrag? Vervelend. Je wilt vast snel je geld terug. Bekijk wat je kunt doen bij een verkeerde overboeking.

 

Verkeerd bedrag of rekeningnummer

  • Weet je van wie het rekeningnummer is? Dan is zelf het bedrag terugvragen het makkelijkst.
  • Heb jij geld gestuurd naar een onbekend rekeningnummer, bijvoorbeeld door een typefout? Dan proberen we je te helpen om het geld terug te krijgen. Pak je ABN AMRO rekeningnummer er vast bij en  neem contact met ons op.
  • Bestaat het rekeningnummer niet meer? Dan krijg je na enkele dagen je geld terug.

Dubbel betaald aan bedrijf

Dubbel betaald aan een bedrijf? Bijvoorbeeld voor je huur of een factuur? Meestal stort het bedrijf dit automatisch terug. Gebeurt dit niet? Neem dan zelf contact op met het bedrijf.

Automatische incasso terugboeken

Een automatische incasso terugboeken? Dit doe je makkelijk zelf via Internet Bankieren of de ABN AMRO app.

Periodieke overboeking vergeten stop te zetten

Ben je vergeten een periodieke overboeking stop te zetten? Neem contact op met de persoon of het bedrijf achter het rekeningnummer en vraag om het geld terug te storten. Wij kunnen het bedrag helaas niet voor je terughalen.

Opgelicht bij een aankoop via internet?

Ben je opgelicht, bijvoorbeeld via Marktplaats? Doe dan direct aangifte van oplichting bij de politie. We kunnen het bedrag niet zomaar naar je terugstorten.