Heb je binnenkort een adviesgesprek met een adviseur? Bereid je dan alvast voor en verzamel de juiste documenten.
In je Persoonlijke Omgeving zie je welke documenten je nodig hebt voor het oriëntatiegesprek of adviesgesprek. Ook kun je de documenten alvast uploaden en delen met de adviseur, zo kan de adviseur zich goed voorbereiden op het gesprek.
Wanneer je een afspraak hebt met een van onze adviseurs over je dagelijkse bankzaken, heb je het volgende nodig:
Voor het aanvragen of wijzigen van een lening heb je het volgende nodig:
Wi je een verzekering aanvragen? Of je bestaande verzekering wijzigen? Dan heb je onderstaande nodig:
Heb je een gesprek met onze Financieel Gezond Coach?
Dan hoef je je niet voor te bereiden. Tijdens het eerste gesprek doorlopen we samen de FinanciëleGezondheidsCheck van het Nibud. Vind je het fijn om hier alvast over te lezen? Lees meer.
Heb je een gesprek over een bestaande lening?
Dan heb je het volgende nodig:
Voor een basis financieel adviesgesprek heb je onderstaande nodig:
Voor een maatwerkadvies gesprek graag de volgende documenten toevoegen:
De ABN AMRO medewerker geeft aan welke documenten je nodig hebt voor Financieel Inzicht of Financieel Inzicht Extra.
Op deze pagina helpen we je graag op weg bij het verzamelen van de benodigde documenten. Je vindt op deze pagina per document een korte toelichting en waar je het document gemakkelijk vindt.
Welke documenten heb je nodig voor een adviesgesprek over Vermogensbeheer? Dat hangt ervan af of je een particuliere klant of ondernemer bent.
Wij vragen zelf vóór de afspraak je Uittreksel KvK op.
*Ben je nog niet in het bezit van een LEI (Legal Entity Identifier)? Vraag deze dan tijdig aan bij de Kamer van Koophandel.
Heb je een afspraak om een beleggersprofiel op te stellen of voor de jaarlijkse revisie van je beleggersprofiel? Dan kun je je hierop voorbereiden door de brochure ‘Uw beleggersprofiel’ te lezen.
Nieuw is dat wij met je in gesprek gaan over je duurzaamheidsvoorkeuren. In hoofdstuk 2 van de brochure lees je alles wat je hierover moet weten.
Lees meer over klant worden bij Vermogensbeheer of bekijk de veelgestelde vragen over Vermogensbeheer. Je kunt ook de servicedesk bellen via 088 388 9779.
Tijdens je hypotheekgesprek bespreken we persoonlijke informatie. Daarom moeten we zeker weten dat jij het bent. De hypotheekadviseur zal je identiteit controleren. Zorg ervoor dat je een geldig legitimatiebewijs bij de hand hebt.
Ook heb je de ABN AMRO app nodig. Let op: deze app moet op een ander apparaat staan dan het apparaat waarmee je het gesprek voert. Tijdens de afspraak legt de adviseur uit hoe je de app gebruikt voor je identificatie.
Kort voor je afspraak ontvang je een e-mail met alle informatie die je nodig hebt. In de e-mail staat ook een link om de afspraak te starten.
Komt de afspraak niet uit? Afzeggen of wijzigen doe je in Internet Bankieren of via de ABN AMRO app.
Stappenplan Internet Bankieren
Stappenplan ABN AMRO app