Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Documenten aanleveren

Je documenten aanleveren

Zo werkt het

Als je een Persoonlijke Lening gaat afsluiten, hebben we documenten van je nodig. Welke documenten dat zijn, zie je in de e-mail die je van ons ontvangt na je aanvraag. Lees hier hoe je de documenten gemakkelijk bij ons aanlevert.

In 3 stappen uw documenten aanleveren

  1. Controleer en onderteken

    Kredietovereenkomst 

    • Print de kredietovereenkomst.
    • Controleer of alle gegevens kloppen.
    • Zorg dat alle aanvragers van de lening ondertekenen.

    SEPA-incassomachtiging 

    • Print de SEPA-incassomachtiging.
    • Controleer of alle gegevens kloppen.
    • Zorg dat alle aanvragers van de lening ondertekenen.
  2. Verzamel en verstuur

    • Controleer en onderteken de benodigde documenten. Welke documenten dat zijn, ziet u in de e-mail die u van ons ontvangt na uw aanvraag.
    • Maak van elk document een digitale kopie. Dat kan in de bestandsformaten pdf, png, jpg of jpeg.
    • Stuur alle pagina’s mee.
    • Zorg dat elke kopie goed leesbaar is en streep geen informatie door.
    • Lees de aandachtspunten voor documenten en zorg dat uw documenten aan deze eisen voldoen.
    • Mail uw documenten naar: geldlenen@nl.abnamro.com onder vermelding van uw aanvraagnummer.
  3. Uitbetaling van uw lening

    • Zijn uw documenten in orde, dan ontvangt u daarvan een bevestiging.
    • We maken dan direct uw geld over.
 

Nog geen klant bij ABN AMRO?

Dan controleren we uw identiteitsgegevens voordat de lening wordt uitbetaald. U hoeft daarvoor niet naar kantoor te komen, wij komen naar u toe. Is alles in orde, dan ontvangt u na uiterlijk 5 werkdagen het geld op uw bankrekening.