Javascript is required

Service en Contact

Kies een onderwerp

Internet Bankieren en app
Internet Bankieren
  • Ik heb een ander probleem

Waar staan geplande betalingen

Waar staan geplande betalingen?

Hier vind je een overzicht van betalingen die binnenkort van je rekening worden afgeschreven:

In Internet Bankieren 

  • Automatische incasso's: Klik bij 'Producten' op de rekening waarmee je deze betaalt. Klik dan aan de linkerkant op 'Incasso's'. Je ziet een overzicht van aangekondigde incasso’s die binnen 2-5 dagen van je rekening worden afgeschreven, afgekeurde incasso’s en van de uitgevoerde incasso's.
  • Periodieke overboekingen: Klik bij 'Producten' op de rekening waarmee je ze betaalt. Klik dan aan de linkerkant op 'Toekomst > Periodiek'.
  • Overboekingen die je hebt ingepland voor later: Klik bij 'Rekeningen' op de rekening waarmee je ze betaalt. Klik dan aan de linkerkant op 'Toekomst > Gepland'.

In de ABN AMRO app 

  1. Open de ABN AMRO app en log in  
  2. Tik op je betaalrekening 
  3. Tik op de drie puntjes rechts bovenin en tik vervolgens op ‘Gepland en periodiek’ 
  4. In die lijst staan de geplande afschrijvingen, inclusief alle aangekondigde incasso's 

Waar staan geplande betalingen?

Hier vind je een overzicht van betalingen die binnenkort van je rekening worden afgeschreven:

In Internet Bankieren 

  • Automatische incasso's: Klik bij 'Producten' op de rekening waarmee je deze betaalt. Klik dan aan de linkerkant op 'Incasso's'. Je ziet een overzicht van aangekondigde incasso’s die binnen 2-5 dagen van je rekening worden afgeschreven, afgekeurde incasso’s en van de uitgevoerde incasso's.
  • Periodieke overboekingen: Klik bij 'Producten' op de rekening waarmee je ze betaalt. Klik dan aan de linkerkant op 'Toekomst > Periodiek'.
  • Overboekingen die je hebt ingepland voor later: Klik bij 'Rekeningen' op de rekening waarmee je ze betaalt. Klik dan aan de linkerkant op 'Toekomst > Gepland'.

In de ABN AMRO app 

  1. Open de ABN AMRO app en log in  
  2. Tik op je betaalrekening 
  3. Tik op de drie puntjes rechts bovenin en tik vervolgens op ‘Gepland en periodiek’ 
  4. In die lijst staan de geplande afschrijvingen, inclusief alle aangekondigde incasso's 

Hulp nodig?

Chatbot Anna

Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.

Veilig bellen via onze app

Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is. Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.

Bel de klantenservice

Bekijk alle telefoonnummers en openingstijden.