Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.
Service en Contact
Kies een onderwerp
Pincode 3 keer verkeerd ingetoetst
Pincode 3 keer verkeerd ingetoetst
Heb je 3 keer de verkeerde pincode van je betaalpas ingetoetst bij een Geldmaat? Dan wordt je pas automatisch geblokkeerd.
3 keer verkeerde pincode bij een Geldmaat
- Deblokkeer je betaalpas in de ABN AMRO app of via Internet Bankieren.
- Ga naar een Geldmaat.
- Voer de juiste pincode in.
- Neem geld op.
- Je betaalpas werkt weer.
Op de e.dentifier
Krijg je de melding 'pincode geblokkeerd' op de e.dentifier te zien? Dan heb je daar 3 keer een verkeerde pincode ingevoerd. De chip op de pas wordt dan geblokkeerd. Gelukkig kun je deze blokkade zelf oplossen als je de juiste pincode nog weet.
- Ga naar een Geldmaat.
- Voer de juiste pincode in en check je saldo of neem geld op.
Je pincode is nu gedeblokkeerd en je kunt weer gebruikmaken van je betaalpas zoals je gewend bent.
Bent je de pincode vergeten? Chat, of bel met ons om je pincode te achterhalen.
Ben je in het buitenland? Dan kun je ook je pas deblokkeren bij een andere geldautomaat.
Pincode foutief bij 6-cijferige pincode
Heb je de pincode gewijzigd in een pincode van meer dan vier cijfers? Dan kan de Geldmaat aangeven dat de 'pincode foutief' is. Na drie keer invoeren is de pas geblokkeerd. Je kunt je pas deblokkeren in de app of via Internet Bankieren.
In de meeste winkels kun je betalen met een pincode met meer dan vier cijfers. Geld opnemen lukt helaas niet met een pincode van meer dan vier cijfers. Wij adviseren je pincode te wijzigen in een 4-cijferige code.
- Deblokkeer je betaalpas in de app of via Internet Bankieren.
- Ga naar een Geldmaat.
- Voer alleen de eerste vier cijfers van de eerder gemaakte pincode in.
- Kies voor Pincode wijzigen.
- Geef een nieuwe 4-cijferige pincode op.
- Je kunt weer geld opnemen en betalen.
Pincode 3 keer verkeerd ingetoetst
Heb je 3 keer de verkeerde pincode van je betaalpas ingetoetst bij een Geldmaat? Dan wordt je pas automatisch geblokkeerd.
3 keer verkeerde pincode bij een Geldmaat
- Deblokkeer je betaalpas in de ABN AMRO app of via Internet Bankieren.
- Ga naar een Geldmaat.
- Voer de juiste pincode in.
- Neem geld op.
- Je betaalpas werkt weer.
Op de e.dentifier
Krijg je de melding 'pincode geblokkeerd' op de e.dentifier te zien? Dan heb je daar 3 keer een verkeerde pincode ingevoerd. De chip op de pas wordt dan geblokkeerd. Gelukkig kun je deze blokkade zelf oplossen als je de juiste pincode nog weet.
- Ga naar een Geldmaat.
- Voer de juiste pincode in en check je saldo of neem geld op.
Je pincode is nu gedeblokkeerd en je kunt weer gebruikmaken van je betaalpas zoals je gewend bent.
Bent je de pincode vergeten? Chat, of bel met ons om je pincode te achterhalen.
Ben je in het buitenland? Dan kun je ook je pas deblokkeren bij een andere geldautomaat.
Pincode foutief bij 6-cijferige pincode
Heb je de pincode gewijzigd in een pincode van meer dan vier cijfers? Dan kan de Geldmaat aangeven dat de 'pincode foutief' is. Na drie keer invoeren is de pas geblokkeerd. Je kunt je pas deblokkeren in de app of via Internet Bankieren.
In de meeste winkels kun je betalen met een pincode met meer dan vier cijfers. Geld opnemen lukt helaas niet met een pincode van meer dan vier cijfers. Wij adviseren je pincode te wijzigen in een 4-cijferige code.
- Deblokkeer je betaalpas in de app of via Internet Bankieren.
- Ga naar een Geldmaat.
- Voer alleen de eerste vier cijfers van de eerder gemaakte pincode in.
- Kies voor Pincode wijzigen.
- Geef een nieuwe 4-cijferige pincode op.
- Je kunt weer geld opnemen en betalen.
Hulp nodig?
Veilig bellen via onze app
Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is. Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.
Altijd sneller dan bellen
Bel de klantenservice
Bekijk alle telefoonnummers en openingstijden.
Houd rekening met een wachttijd