Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.
Service en Contact
Kies een onderwerp
Extra betaalpas opzeggen
Extra betaalpas opzeggen
Is je extra betaalpas niet meer nodig? Je kunt je extra pas opzeggen via de app.
- Log in in de app
- Tik in je productoverzicht op 'Passen'.
- Tik op de extra pas die je wilt opzeggen.
- Tik op 'Algemene instellingen'.
- Tik op 'Pas opzeggen' en volg de stappen in de app.
Let op: Je kunt alleen je extra pas op deze manier opzeggen. Je hoofdpas is gekoppeld aan je rekening. Als je de hoofdpas opzegt, krijg je een foutmelding.
- Zie je geen optie om je extra pas op te zeggen? Chat dan met ons.
- Wil je een medewerker spreken? Neem dan contact met ons op.
Extra betaalpas opzeggen
Is je extra betaalpas niet meer nodig? Je kunt je extra pas opzeggen via de app.
- Tik op onderstaande knop en log in. Je ziet een overzicht van je betaalpassen.
- Tik op de extra pas die je wilt opzeggen.
- Tik op 'Algemene instellingen'.
- Tik op 'Pas opzeggen' en volg de stappen.
Let op: Je kunt alleen je extra pas op deze manier opzeggen. Je hoofdpas is gekoppeld aan je rekening. Als je de hoofdpas opzegt, krijg je een foutmelding.
- Zie je geen optie om je extra pas op te zeggen? Chat dan met ons.
- Wil je een medewerker spreken? Neem dan contact met ons op.
Hulp nodig?
Veilig bellen via onze app
Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is. Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.
Altijd sneller dan bellen
Bel de klantenservice
Bekijk alle telefoonnummers en openingstijden.
Houd rekening met een wachttijd