Javascript is required

Service en Contact

Kies een onderwerp

Passen
Betaalpas

Extra betaalpas opzeggen

Extra betaalpas opzeggen

Is je extra betaalpas niet meer nodig? Je kunt je extra pas opzeggen via de app.

  • Log in in de app
  • Tik in je productoverzicht op 'Passen'.
  • Tik op de extra pas die je wilt opzeggen.
  • Tik op 'Algemene instellingen'.
  • Tik op 'Pas opzeggen' en volg de stappen in de app.

Let op: Je kunt alleen je extra pas op deze manier opzeggen. Je hoofdpas is gekoppeld aan je rekening. Als je de hoofdpas opzegt, krijg je een foutmelding.

  • Zie je geen optie om je extra pas op te zeggen? Chat dan met ons
  • Wil je een medewerker spreken? Neem dan contact met ons op. 

Extra betaalpas opzeggen

Is je extra betaalpas niet meer nodig? Je kunt je extra pas opzeggen via de app.

  • Tik op onderstaande knop en log in. Je ziet een overzicht van je betaalpassen.
  • Tik op de extra pas die je wilt opzeggen.
  • Tik op 'Algemene instellingen'.
  • Tik op 'Pas opzeggen' en volg de stappen.

Let op: Je kunt alleen je extra pas op deze manier opzeggen. Je hoofdpas is gekoppeld aan je rekening. Als je de hoofdpas opzegt, krijg je een foutmelding.

  • Zie je geen optie om je extra pas op te zeggen? Chat dan met ons
  • Wil je een medewerker spreken? Neem dan contact met ons op. 

Hulp nodig?

Chatbot Anna

Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.

Veilig bellen via onze app

Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is. Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.

Bel de klantenservice

Bekijk alle telefoonnummers en openingstijden.