Javascript is required

Service en Contact

Kies een onderwerp

Passen
Betaalpas

Pincode geblokkeerd

Pincode geblokkeerd

Krijg je de melding 'pincode geblokkeerd' op de e.dentifier? Dan heb je drie keer een verkeerde pincode ingevoerd. De chip op de pas wordt dan geblokkeerd. Je kunt je pas zelf deblokkeren bij een geldautomaat.

  1. Ga naar een geldautomaat van Geldmaat 
  2. Voer de juiste pincode in 
  3. Check het saldo of neem geld op 
  4. De betaalpas is nu weer gedeblokkeerd

Ben je in het buitenland? Dan kun je ook je pas deblokkeren bij een andere geldautomaat.

Pincode geblokkeerd

Krijg je de melding 'pincode geblokkeerd' op de e.dentifier? Dan heb je drie keer een verkeerde pincode ingevoerd. De chip op de pas wordt dan geblokkeerd. Je kunt je pas zelf deblokkeren bij een geldautomaat.

  1. Ga naar een geldautomaat van Geldmaat 
  2. Voer de juiste pincode in 
  3. Check het saldo of neem geld op 
  4. De betaalpas is nu weer gedeblokkeerd

Ben je in het buitenland? Dan kun je ook je pas deblokkeren bij een andere geldautomaat.

Hulp nodig?

Chatbot Anna

Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.

Veilig bellen via onze app

Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is. Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.

Bel de klantenservice

Bekijk alle telefoonnummers en openingstijden.