Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.
Service en Contact
Kies een onderwerp
Pincode geblokkeerd
Pincode geblokkeerd
Krijg je de melding 'pincode geblokkeerd' op de e.dentifier? Dan heb je drie keer een verkeerde pincode ingevoerd. De chip op de pas wordt dan geblokkeerd. Je kunt je pas zelf deblokkeren bij een geldautomaat.
- Ga naar een geldautomaat van Geldmaat
- Voer de juiste pincode in
- Check het saldo of neem geld op
- De betaalpas is nu weer gedeblokkeerd
Ben je in het buitenland? Dan kun je ook je pas deblokkeren bij een andere geldautomaat.
Pincode geblokkeerd
Krijg je de melding 'pincode geblokkeerd' op de e.dentifier? Dan heb je drie keer een verkeerde pincode ingevoerd. De chip op de pas wordt dan geblokkeerd. Je kunt je pas zelf deblokkeren bij een geldautomaat.
- Ga naar een geldautomaat van Geldmaat
- Voer de juiste pincode in
- Check het saldo of neem geld op
- De betaalpas is nu weer gedeblokkeerd
Ben je in het buitenland? Dan kun je ook je pas deblokkeren bij een andere geldautomaat.
Hulp nodig?
Veilig bellen via onze app
Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is. Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.
Altijd sneller dan bellen
Bel de klantenservice
Bekijk alle telefoonnummers en openingstijden.
Houd rekening met een wachttijd